על דמיון מודרך ושיווק לילדים.

דמיינו הר ועליו בית.
המ. בעייתי. מאיפה תדעו באיזה צבע הקירות, מה גובה ההר ואם זה יום שמשי?

דמיינו שאתם לקוח, קיבלתם הרגע מייל עם החומרים שלכם. דמיינו אותם קורים. דמיינו איך נראה הלוגו פיזית ואיך זה על החולצה של העובדים שלכם ואני בכלל לא מדברת על איך הפריסה הופכת לקופסא. לא הייתם בקורס הזה אה?

דמיינו שאתם מעצבים (היי היי דברי יפה!), סבבה. דמיינו את עצמכם.
עכשיו תסתכלו עמוק עמוק למוח שלכם. אה נכון, אין לכם מושג איך זה נראה (אלא אם כן אתם מדעני מוח, ואז- ״דמיינו שאתם מעצבים״ זה דווקא סבבה? היוש מדענית מוח! היוש מדען מוח 🙂 ), איך מדמיינים נכון? זה כל הסיפור.

אנלא הולכת לספר לכם על ערכה של פרזנטציה, אנחנו הולכים לדבר על דברים שבאים במייל; על פרזנטציות שמועברות בלי שתעמדו לידם, אי שם בראש של מישהו אחר, נגיד שהמישהו הזה הוא הלקוח שלכם.

לא רק בשביל פוזה // בסיסי, צילום עצמי, 2011

חוק חובה

פעם יכולנו לחשוב שהלקוחות שלנו בעלי עיניים מבינות דבר ודמיון יוצא דופן, היום אני עדיין אוהבת אותם ולמדתי משהו על ״אז תגידי, איך זה בשלט כניסה?״, למדתי שהדמיות זה מאסט לא רק לפוזה, זה באמת מאסט.

אפילו אם ישבתם על אתר אינטרנט, חשוב שתשלחו הדמיה של העמודים שלו בתוך מסכים, מסך מחשב ומסך סלולר:

1- ערך

זה מדגיש את ערך העבודה שלכם בדיוק כמו שמסגרת נותנת כבוד לציור (בטח כבר נתקלתם בהבחנה הזאת אם אי פעם היה לכם מורה לציור/ רישום).

2- דרך

זוכרים את ההר והבית מתחילת הפוסט? יש לקוחות שלא יבינו כמוכם את הגלילה או התפריט העליון או הובר של כפתור/ תמונה.

3- ריאלטי

ככל שזה מציאותי יותר זה מוכר יותר: כשהגבינה שקנית מצולמת עם עלה טרי על לחם זה אוטומטי, זה מציאותי יותר, זה כאן ועכשיו.

הגוף שלנו רגיל לכאן ועכשיו, כשזה עשוי טוב ונראה מציאותי- סביר שהתת מודע ירגיש נוח. לא סתם נוטלה טורחים לפרסם מחדש דווקא לפני פסח (אותה הפרסומת: משוקולד על לחם> לאותו השוקולד על מצה), מציאותי, כאן ועכשיו.

כל העת

גם כשזה מרגיש מובן מאליו, החומר כלכך ברור ובשביל מה לשים עכשיו חצי שעה על מוקאפים והדמיות ידניות? 1-2-3. זה קריטי. בטח בפרזנטציה בשירות עצמי, זוכרים שאיש לא לידה כדי למכור אותה?

יש משפט שאומר ״אם הילד שלי מבין את זה, זה ברור לכל אחד״. אז נכון שלא תמיד קהל היעד הוא ילדים, אבל אם דמות דמיונית עם הבנה של ילד תבין מה עיצבתם ו״איך זה עובד״, חייכם יהיו קלים יותר עם כל לקוח שיהיה לכם אבר.
היו ברורים, דמיינו עבורם, תאהבו אותם 🙂


רוצה לשווק את עצמך?
רוצה להשיג את קהל היעד שלך?
רוצה לגדול בעולם העיצוב?

ייעוץ מקצועי למעצבים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *